ClickAider Düş Sokağı Sakinleri - Gecenin Rengi-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Düş Sokağı Sakinleri - Gecenin Rengi

Gecenin rengi
Keyiflerimin bereketi
Uykumun bebek dilli
Erişilmez cenneti

Hiç kaçıramam
Geçmiyor duman
Bir nehir akar
Ayaklarımın altından

Meşaleler yaktım göğun bahçelerine
Ellerimi verdim uykucu meleklerine
Meyveler topladım perilerin tacından
Aşıkları kaçırdım yılların şarabından

Ay döner bana
Uykum koşar sana
Ağlarım ölür diye gece... kana

Gecenin rengi
Ellerimin keyifligi
Uykumun düşek tenli
Erişilmez cenneti

Hep kaçırırım
Ölmüyor zaman
Bir nehir akar
Ayaklarımın altından

Meşaleler bıraktım göğün eteklerine
Küllerimi verdim ağlayan gecelerine
Meyveler dağıttım perilerin duduğından
Şaraplari akıttım aşkların diyarından

Ay döner bana
Uykum koşar sana
Ağlarım ölür diye gece... kana

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa