ClickAider Düş Sokağı Sakinleri - Al Beni Yar-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Düş Sokağı Sakinleri - Al Beni Yar

Düş Sokağı Sakinleri - Al Beni Yar

Albüm Adı : Düş Sokağı

Bulutlardı yağmuru getiren
Hüznüm bulut oldu
Yağmur oldu yasak sevdamız
İnatla gurbete doğdu
Acıya büyüdü sevgiler karanlıklar kentinde
Güneşi hiç göremeden
Oynadığımız bir oyundu
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan
Yitirmekten yitirilmekten
Korkudan korkmalardan
Aldatmadan aldatılışlardan
Hiç almadan hep vermelerden
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan
Yasaktı bize sevda yaşamak
Aramızda hep birileri oldu
Aramızda hep sende oldun
Ben yalnız seninle doğdum
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa