ClickAider Düş Sokağı Sakinleri - Acıdan Geçtim Güzelleştim-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Yanlışlar yanılmışlar... yalnızlıktan bıkmışlar
Sevgilinin sözleri... mühürlemiş sevinçleri

Acıdan geçtim güzelleştim....

Hedefler belirlendi... çiçekler filizlendi
Tenindeki kutsanış... uzaklardan seçildi

Acıdan geçtim güzelleştim....

Akılğım doğuştandır... karalar yalanlardır
Öpücükler kraliçemi... öldüren günahlardır

Acıdan geçtim güzelleştim
Zamanı yine sen belirledin

Çoktandır düşümdeyim... düşündükçe ölümleyim
Varlığın cennetimdir... sevgilerin bekçisiyim

Acıdan geçtim güzelleştim
Zamanı yine sen belirledin
Acıdan geçtim güzelleştim

Kuşatır beni eylül... dönemem doğuşuma
Güneşinin içindeyim... tapınırım Tanrıya

Acıdan geçtim güzelleştim
Kutsanmış rahmine ben çocuk verdim
Acıdan geçtim güzelleştim

Göçebe ömürler... yaşamlar sevişirler
Yokluğun açlığımdır... beni büyütür yelkenler

Acıdan geçtim güzelleştim
Kutsanmış tahmine ben çocuk verdim
Acıdan geçtim güzelleştim

Mezarlar kazılır... sevgiliye bakılır
Yelkenimin gözyaşları... tabutumda saklanır

Acıdan geçtim güzelleştim
Ardımdan gelen yel sendin
Acıdan geçtim güzelleştim

Tarihin sayfaları... hüzün dolar akşamları
Bana duyulan özlem... kabartır günahları

Acıdan geçtim güzelleştim
Ardımdan gelen yel sendin
Acıdan geçtim güzelleştim....

Ruhların vardır aşkı... melekleredir bu son şarkı
Meyveler olgunlaşır... tadışlarım aşkınadır

Acıdan geçtim güzelleştim
Gecelerin hüznünü bana vedin
Acıdan geçtim güzelleştim

Ağlayış gözlerdedir... cennetim dillerdedir
Beni biriktiren ömrün... bağlılığımın gücündendir

Acıdan geçtim güzelleştim
Gecelerin hüznünü bana verdin
Acıdan geçtim güzelleştim

Herşey sevgiden geçer... Gülen Yelken beni seçer
Güneş patlar tomurcukta... oyunlar var her boncukta

Acıdan geçtim güzelleştim
Toprağının içinde bedenlendim
Acıdan geçtim güzelleştim

Elveda ömürlüler... geliyor yelkenliler
Yeniden kurulacak... denizdeki ak bahçeler

Acıdan geçtim güzelleştim
Toprağının içinde bedenlendim
Acıdan geçtim güzelleştim....

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa