ClickAider Düş Sokağı Sakinleri - Ağladıkça-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Düş Sokağı Sakinleri - Ağladıkça

Oturmuş adamlar ak adanın tapınağında
Aşıklar gelir meyve verir yeni doğanlara
Ölüm müdür içimde kırılan dalgalar
Tükenir ömrün yorgun arkadaşı olan
Canım bahar

Ağladıkça ben kayıp gider yelken
Dünya yıkılır düş avına atılır

Bağışlayın kuşlar gömdüğüm acıları
Kurban verdim şeytanlara
Küçük canımı

Ağladıkça sen uçup gelir yelken
Dünya açılır av düşüne katılır

Doğadır büyülü yaşama hayat veren
Yelleri aşıkların koynunda seviştiren
Vurgun mudur gözlerim güzelin yaşlanışına
Günahın eridiği tende
Kurtuluşum olan ölümü beklerim

Ağladıkça ben kayıp gider yelken
Dünya yıkılır düş avına atılır

Bağışlayın kuşlar gömdüğüm acıları
Kurban verdim şeytanlara
Küçük canımı

Ağladıkça sen uçup gelir yelken
Dünya açılır av düşüne katılır...

Ağladıkça ben...

Ağladıkça ben kayıp gider yelken
Ağladıkça sen uçup gelir yelken

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa