ClickAider Düş Sokağı Sakinleri - Ben Benden Geçtim-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Güller getirdim ak yanaklarina
Elma ve portakalli bardaklarina
Uyudun ve uyandin
Kalp semsiyemin altinda
Bense düslere ask tohumlari biraktim... Eros'u çagirdim
Sevda mesaleleri yanmali diye

Güller taradim al saçlarinda
Elma ve portakalli bardaklarinda
Güldüm ve agladin
Oyun agacimin altinda
Bense düslere bebek tohumlari biraktim... Eros'u
çagirdim...
Sevda mesaleleri yayilmali diye...

Ben benden geçtim sana geldim
Ölümden bile güzeldi hayalin
Ben benden geçtim sana geldim
Ölümden bile güzeldi gözlerin...

Güller diktim çiplak bedenine
Elma ve portakalli bahçelerine
Öldün ve yeniden dogdun aynalarimin içinde
Bense düslere sonsuz kapilar açtim... Eros'u çagirdim
Sevda mesaleleri yakmali diye...

Ben benden geçtim sana geldim
Ölümden bile güzeldi hayalin
Ben benden geçtim sana geldim
Ölümden bile güzeldi gözlerin...

Güller büyüttüm bebek isleyen karninda
Masallara yol aldik
Altin besikten sandalimda...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa