ClickAider Osman Öztunç - Susmam Ben-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Osman Öztunç - Susmam Ben

Bir çocuk yumruklar göğün yüzünü
Yıldızlar birer birer dökülür güzel
Sesim yokluğumdan daha mı ağır
Ufkumu karartan bıçaksa güzel

Ya konuş bir kalbi ayağa kaldır
Alda yırt yahut ta boş suretimi
Vallahi gücenmem,billahi küsmem
Yeter ki sus deme,ölürüm susmam

Namlu görmüş ceylan gibi
Şahlanan küheylan gibi
Kükredim bir arslan gibi
Susmadım,susamam,susmam ben

Yüzülse de bu derim
İp olsa da kaderim
Yine seviyorum derim
Susmadım,susamam,susmam ben

Korkuyorum gülüm,gülüm
Kıyacaklar sana gülüm
Ben ölümden korksa idim
Burada olur muydum gülüm?

Dışarılar zemheri ne durursun gülüm
Rüzgarlara vurulursun,kurursun gülüm

Sığınacak bir rüyam da yoktur yalnızım
Eline düşmüşüm kör vakitlerin
Ve sokaklar tenha,ben ben silahsızım
Göğsü tekmelenmiş bir çocuktu her yan

Ya konuş bir kalbi ayağa kaldır
Alda yırt yahut ta boş suretimi
Vallahi gücenmem,billahi küsmem
Yeter ki sus deme,ölürüm susmam

Namlu görmüş ceylan gibi
Şahlanan küheylan gibi
Kükredim bir arslan gibi
Susmadım,susamam,susmam ben

Yüzülse de bu derim
İp olsa da kaderim
Yine seviyorum derim
Susmadım,susamam,susmam ben

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa