ClickAider Özge Özbey - Sen De Mi-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Özge Özbey - Sen De Mi

Özge Özbey - Sen De Mi

Albüm Adı : Yinede Olmaz

seviyorum ben seni
dinle biraz beni
zaman akıp gidiyor
kimse geri gelmiyor

yaşlanmadan
bıkmadan
yas tutmadan
paslanmadan
usanmadan
kıskanmadan
aşktan korkup
kaçmadan
geçmiyor zaman

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

ama

bunu yapma bunu bana sakın sakın yapmaa
yapma
yapma
sende kaçma dur bir bak
kaçmaaaa
bunu yapma
yapmaaa
aşktan kaçmmaaaaaaaa

kaçamazsın aşktan
kaçamazsın duygularından
dur yapmaya çalışma boşuna gayret harcama

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

duuuuur biraz bekle geliyorum
duuuuur yapmaaaaaaaaa
bu engeli aşamazsın
bu engelin adı aşşşkk
bravo sana demekki yalnızca
kalpsizler aşabiliyormuş bu engeli

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

sen de mi bırakıyorsun
sen de mi terkediyorsun
sen de mi aşktan korkup kaçıyorsun

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa