ClickAider Özcan Deniz - Yalan Mı-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Özcan Deniz - Yalan Mı

Özcan Deniz - Yalan Mı


Seninle yıllar yılı kadere karşı durdum
Bu sevda denizinde demek bizde boğulduk
Kaç gece sabahladık uykulardan uyandık
Bu yağmurlu gecelerde boş yere mi
Islandık

Senin için ağladım yalan mı yalan mı
Diz çöküpte yalvardığım yalan mı yalan mı
Gençliğimi harcadığım yalan mı yalan mı
Yalanmış meğer

Boş yere harap ettin kalbimdeki yerini
Sen vurdun yüreğimi sevda ümitlerimi
Kaç gece sabahladık uykulardan uyandık
O yağmurlu gecelerde boş yere mi ıslandık

Benim yaralı kalbim
Güneşin battığı yer
Bakışların ışık olsun
Bana biraz ümit ver
Soframda ekmeğindim
Dudağımda yemindin
Hani yıllar geçse bile
Sen yalnızca benimdin
Senin için ağladığım yalan mı
Senin için yalvardığım yalan mı
Sabahlara kadar uyumadım yalan mı
Gençliğimi harcadığım yalan mı
Ne olur söyle

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa