ClickAider Orhan Gencebay - Allahın Emriyle-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Orhan Gencebay - Allahın Emriyle

Orhan Gencebay - Allahın Emriyle

Albüm Adı : Emrin Olur


Allah'ın emriyle
Peygamber kavliyle
İstemiştim seni bana
Keremle Mecnun haliyle

Vermediler seni
Kahrettiler beni
Yaşıyorum can havliyle
Gönül derdiyle, aşkın derdiyle

Sevda sevenindir
Dertler çekenindir
Hem sevenin, hem çekenin
Doğru söyle yar kimindir

Vermediler seni
Kahrettiler beni
Yaşıyorum can havliyle
Gönül derdiyle, aşkın derdiyle

Bir nefeslik kadar
Zamanım kalsa
Bir daha dünyaya gelmek
Alnıma tekrar yazılsa

Yine severdim
Yine isterdim
Ayrılık bahtımın
Acı kaderi olsa, yazısı olsa

Kınamayın beni
Çok görmeyin beni
Sevdalandım tam yürekten
Yana yana, kana kana

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa