ClickAider Orhan Gencebay - Zulüm-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Orhan Gencebay - Zulüm

Orhan Gencebay - Zulüm

Albüm Adı : Dil Yarası


Neden neden tanrım neden
Nedir bu zulüm
Nedir nedir tanrım bu zulüm

Doğmamış dertlerin sevilmemiş kalbin
Gülmemiş gözlerin sahibi benim
Neden doğar güneş neden batar bilmem
Ümit dünyasında hüsranlar benim

Yazan acımamış çektiren acır mı
Kime uzandıysa boş kaldı elim
Yaratmış yaradan çek demiş sonradan
Bıktırmış bu candan suçum ne benim

Nedir tanrım bu zulüm

Ne dünyada vefa ne sevgide sefa
Bir derdime şifa bulmayan benim
Gönlüm aşk vurgunu ömrüm dert yorgunu
Ziyan oldu gitti yıllarım benim

Yazan acımamış çektiren acır mı
Kime uzandıysa bos kaldı elim
Bir nefes uğruna çektiğim azaptır
Nerelerde kaldı ümidim benim

Nedir tanrım bu zulüm

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa