ClickAider Azis - Ledena Kralica-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Azis - Ledena Kralica

Nakade dushata mi da bqga
i kade da skria svoite salzi,
kato list ot viatara otviana
padna v bezdnata i sarceto mi...

Tia otkradna liubovta mi,
vleze daje i v sania mi,
pokoren ot neinoto lice,
diavolski te obladava i uma ti zamagliava,
tia igrae s tvoeto sarce...

Tia ne moje da obicha,
ne poznava liubovta
i vav ustinte s otrova,
ot usmivka ni sleda.
Tia ne moje da obicha,
ne poznava liubovta,
kato ledena kralica
vledeniava v teb strastta.

Ako niakoi den za teb zabravi
shte te chakam tuk smirena i sama
i ot neinite laji oparen
shte namerish v moite ti liubovta...

Tia otkradna liubovta mi,
vleze daje i v sania mi,
pokoren ot neinoto lice,
diavolski te obladava
i uma ti zamagliava,
tia igrae s tvoeto sarce...

Tia ne moje da obicha,
ne poznava liubovta,
i vav ustinte s otrova,
ot usmivka ni sleda.
Tia ne moje da obicha,
ne poznava liubovta,
kato ledena kralica
vledeniava v teb strastta.

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa