ClickAider Ayna - Gönül Yarası-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ayna - Gönül Yarası

GÖNÜL YARASI

Gönül yarası
Söylediğin son sözlerle açılan bir aşk yarası
Kanar yana yana
Bir tanem..! Dön geriye ben her şeyi unuturum�
Barındıramam gururu aşk derler buna�

Ne anlamı var ?
Olmayınca bu hayatın ne anlamı var ?
Ne anlamı var ? İnan bana�
Bu ev sensiz yalnızım bu sabah�
Alışamadım sensiz geçen bu ilk sabahım�

Nakarat:

Gittiğin o an durur aklımda�
Henüz on saat olmadı daha�
Odam sıcak yinede üşüyorum.
Ne anlamı var ? Sen olmayınca,

Aklım kapıda dönersin diye,
Dönüp affettim dersin diye,
Allah�ım duy dualarımı,
Bırakma onsuz beni bir daha�

Back vocal nakarat:

Ne anlamı var ?
Sensiz günün
Ne anlamı var ?
Sensiz gülün
Ne anlamı var ?
Yalnız benin
Ne anlamı var ? Sen olmayınca

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa