ClickAider Ayna - Gitme Kal Diyemedim-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ayna - Gitme Kal Diyemedim

Gidiyorsun işte, bilmedigim uzaklara
Bakarken ardından, gitme kal diyemedim

Bu ayrılık birçok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim...
Ayrılık birçok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim...

Diyemedim, diyemedim, diyemedim, diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim...

Simdi herşey anlamsız, yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım deli gibi zamansız
Herşey anlamsız, yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım deli gibi zamansız

Seviyorum, seviyorum, seviyorum diyemedim
Gururum engel oldu, seviyorum diyemedim
Diyemedim, diyemedim, diyemedim, diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa