ClickAider Ayna - Ada Vapuru-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ayna - Ada Vapuru

Sabaha kadar yandı içimde bir ateş
Neleri alıp gitti ne kaldı ahh o günlerden

Rüzgar gibi esip geçtin hayatımdan
Hala heryanımda izlerin var
Rüzgar gibi geçip gittin hayatımdan
Saçlarımda serin bir hüzün var

Bu ada vapurunda sen olmalıydın yanımda
Bir derin sızı kaldı o günlerden hatıra
Bu ada vapurunda sen olmalıydın yanımda
O güzel gözlerin var duyduğum şarkılarda

şiiri

bu sabah bulutsuz yağmur gibiyim yanlızlık çok zor tanıdık yüzler gördüm seni sordular hiçbirşey söyleyemedim günahların boynuma bu işkence bu acı nereye kadar gider bilmiyorum şimdi nerdesin ne yapıyorsun bilmiyorum ama beni sorarsan aşık adam ne yapar ya oturup şiir yazar yada yada dün gece benim yaptıgım gibi oturup sabaha kadar hüngür hüngür hıçkıra hıçkıra ağlar

Söz-Müzik: Erhan Güleryüz

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa