ClickAider Aydın Çekiç - Allılar (Damdan Dama İp Gerdim)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

(Allılar) Damdan dama ip gerdim
(Allılar) İpekli mendil serdim
(Allılar) O zalimin oğlunu
(Allılar) Candan yürekten sevdim

Allılar yeşilliler morlular
Allılar elleri deste güllüler

(Allılar) Bahçalara ay doğdu
(Allılar) Ay vurdu da gün oldu
(Allılar) Benim sevdiğim oğlan
(Allılar) İçmeden sarhoş oldu

Allılar yeşilliler morlular
Allılar elleri deste güllüler

(Allılar) Bahçalarda meleme
(Allılar) Gözlerin sürmeleme
(Allılar) Ölürüm kanlım olun
(Allılar) Göğsünü düğmeleme

Allılar yeşilliler morlular
Allılar elleri deste güllüler

(Allılar) İpeklidir mendilim
(Allılar) Darılmış bana gülüm
(Allılar) Ne dedim de darıldın
(Allılar) Lal olsun ağzım dilim

Allılar yeşilliler morlular
Allılar elleri deste güllüler

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa