ClickAider Atilla Taş - Yaralı-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Atilla Taş - Yaralı

Yaralı
Benim aşkım seninkinden bin defa büyük
Yüreğim yıkar dağları
Söyle kim büyük
Şimdi hasretimden öl yarim
Ettiğini bul yarim
Çıkar aşkın hançerini bide sırtımdan vur bari
Yok mu bu yarin dini imanı
Bu yürek oldum olası yaralı
Aşkta çıkış yok kapı kapalı
Ben sana aşık oldum olalı
Yaralı yaralı yaralı
Bu yürek sana aşık oldu olalı
Benim derdim seninkinden bin defa büyük
Yüreğim kırılmış gitmiş
Can kırık dökük
Şimdi hasretimden öl yarim
Ettiğini bul yarim
Çıkar aşkın hançerini bide sırtımdan vur bari
Yok mu bu yarin dini imanı
Bu yürek oldum olası yaralı
Aşkta çıkış yok kapı kapalı
Ben sana aşık oldum olalı
Yaralı yaralı yaralı
Bu yürek sana aşık oldu olalı

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa