ClickAider Aşık Zülali - İmam Oldum Neler Olacak-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Dokuzyüz kırkta köy imamı oldum
Ne bilem takdiri neler olacak
Başıma ben bela aradım buldum
Meğer çekilecek çile dolacak

Başladı ölüler üçer hem beşer
Günde talihime yüz lira düşer
Sevumdan salattan kırkar ellişer
Yığıldı pangonotlar oldu bir kucak

Hastacılar geldi ayağa kalktım
Üzerlik toplattım nuskalar yaktım
Dediler nolacak talihe baktım
Dedim ya ölür ya ölmez kalacak

O gün geldi gine bize bir hasta
Cebinde pangona olmuştu deste
Onbeş lira aldım yüz daha üste
Köyün muhtarıyla olduk bacanak

Kaza bu ya birgün öldü bir fakir
Kefen parası yok evi tam takır
Aldık istikatını tıkır tıkır
Çocuklarına kalmadı kab kacak

Bir sabah kalkınca dedim ya fettah
Bu gün bir cenaze yokmu bir nikah
İkisini birden halk etti Allah
Dünyada sevdiğim bir gündür ancak

Biri geldi birgün davete gidek
Gidelim hocam ki vardır çok yemek
Güllaç bakalavalar yağlıca börek
Helva kadayıflar gayet yumuşak

Gittik yedik sıra duaya geldi
Dedim biraz daha kırk lokma kaldı
Mide doldu barsaklar kabaldı
Öleyazdım şükür kırıldı kuşak

Artık köy içinde dinlenir sözüm
Açıldı perdesi utanmaz yüzüm
Birgün bir kadına düşsün mü gözüm
Az kaldıki yedik bir tatlı dayak

Dedim gel Zülali bu meslekten sap
Nasip kısmetini özge yerden kap
Neylersin imamlığı şairlik yap
Böyle riyakarlık senden çok ırak

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa