ClickAider Aşık Zülali - Elif Cüz-ü (Medet)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Aşık Zülali - Elif Cüz-ü (Medet)

Elif,ALLAH celle şenu dar,günde ara medet.
Be,Bize lütfun eda kıl,kaldım biçare mede.
Te,Tâ'alasın tanıdım seni,ta ervahu ezel,
Se,Sana hamdu niyazım,biz günahkar-e medet..

Cim,Cenabın fevzu mutla, küfekel emrindedir.
Ha,Haya iman derisi,nuri islam dindedir.
Hı,Huda kıl ğati eşya,lefsi kefi nundadır.
Dal,Du alemde ümidim sengir digere medet...

Zal,Zabunum çok velevkin,sen keremler kanisin.
Re,Rahimsin rahmeti bol ğanisin.
Za,Zabunum nefs elinden,asiler güfranisin.
Sin,Saadet senden olsun,kaldım avare medet...

Şın,Şanına layık olan mağfiretul ya hakim.
Sad,Sığındım sakla dertten bil gilyanı çekin.
Dad,Zayıfım tabiserde,bu ana dek gam lekin,
Tı,Taburi zulmet edip yandırma medet...

Za,Zahirdir hikmetin,kamu aşiker eyledin.
Ayın,Alimsin alemi ademden var eyledin.
Ğayın,Ğeyibi sen bilirsin,hükmünü zar eyledin.
Fe,Fani ,Kaf,kıyamette kayıt edip,yandırma nâra medet.

Kef,Keremler kânı sensin,kainetin mabudi.
Lem,Lütfünüyle;verme kamı amudi
Mim,Muhammed'tir ümidim,Rahmana ol Ahmedi
Nun,Nebinin libasından salma ağyara medet...

Vav,Vahidul muiy le yemut.
He,Hu vallahu ehedsin,desti girsin,destin tut.
Lemelif!Le leyezel gümensize veren ümit.
Ya,Yarın mahşer günü etme yüzü kara medet...

Yevmi mizamda hiç bir fert kurtulamaz,
Ol sıratı geçmeden hiç bir bende gülemez.
Yusuf Zülali'n derdini yarap,senden başka bilen olamaz
Utandırma ol divanda sen koyma dara medet

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa