ClickAider Aşık Zülali - Ağladıkça Ahımızı Artırdın-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ağladıkça ahımızı artırdın
Bizden ne düşmanlık gördün ey felek
Çok kimseyi muradına erdirdin
Beni yarı yolda koydun ey felek

Hicran ateşinle yaktın dağlattın
Başıma karalı çevre bağlattın
Elleri güldürdün beni ağlattın
Ahırı intikam aldın ey felek

Gel yetiş Eflatun halim pek yaman
Başımdan çıkıyor ateşli duman
Lütfü kereminden etmedin ihsan
Beni defterinden sildin ey felek

Felek benim ile davaya durdun
Ne gönlümü aldın ne hatır sordun
Neden hışma gelip bir sille vurdun
Kolum kanadımı kırdın ey felek

Soldurdun gülümü ne ettin ettin
Baykuş gibi talih bağımda öttün
Mihnet kazanında suyum ısıttın
Kara kanlar ile yuydun ey felek

Zülal der gurbete çektin yolumu
Dünyada kim görmüş böle zulümü
Bülbül oldum çektin aldın gülümü
Bana kahretmeğe doydun ey felek

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa