ClickAider Aşık Nihani - Keklik Gibi Kanadımı Üzmedim-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Keklik gibi kanadimi üzmedim
Doya doya bu dünyada gezmedim
Bes yavrumun hiç birinden bezmedim
Al kanlar içinde kaldim gel beyim

Al kanlar içinde oldu bu yazi
Bunu esidenler aglasin bazi

Aksam oldu makineye oturdum
Bes yavrumu yatagima yatirdim
Besini de kizil kana batirdim
Al kanlar içinde kaldim beyim

Aklima düsende bu kara yazi
Bunu esidenler aglasin bazi

Penceremin perdeleri dürülmüs
Kanli eller duvarlara surülmüs
Bes yavrumun kafalari yarlmis
Al kanlar içinde kaldim gel beyim

Aklima düsende sizlar yüregim
Nerelerde kaldin ah Mehmet Beyim

On örük saçimi elimle ördüm
Basima geleni rüyamda gördüm
Mehmed Bey sehirden geliyor sandim
Al kanlar içinde kaldim gel beyim

Düsmanlarim bacalarda gezdiler
Mehmud Beyin gittigini sezdiler
Bes yavrumu bir siraya dizdiler
Al kanlar içinde kaldim gel beyim

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa