ClickAider Aşık Mahzuni Şerif - İmam Rıza (Yanmışım Sultanım)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Yanmışım sultanım hilal kaşına
Gel buna bir çare bul İmam Riza
Dünya kurban olsun o bakışına
Gel bana bir tabib ol İmam Riza

Siyah kaşlarınla tatlı sakalın
Usul başa bana gelsin vebalin
Sarılıp abaya o tatlı halin
Ağzında kapanmış dil İmam Riza

Böyle bakma sultanım bana çok olur
Eger küstüysen varlık yok olur
Güzel kirpiklerin bana ok olur
Bir kere yüzüme gül İmam Riza

Sen bir cenazesin sen bir ağıtsın
Senin oğlun beni deli dağıtsın
Bana apaçıksın ele kağıtsın
Ne olur bağrıma gel İmam Riza

Atamam efendim fikrime yayıl
Canım alsa bile benim Ezrail
Beş pençeyi Ali Aba bir de Cebrail
Yıkmış kanadımi gül İmam Riza

Mahzuni Şerif'im yedi hırsızı
Gelip giden gönlüm bulmaz arsızı
Sizler onikiyi bizler dokuzu
Sayımı rakama ver İmam Riza

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa