ClickAider Asfalt Dünya - Sakın-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Asfalt Dünya - Sakın

Ben acı satın alırım; göğsümde bak onca yara var
Ben acı satın alırım; yitirilmiş umutlardan
Ben aşk satın alırım; elimde bak yapma çiçekler
Ben aşk satın alırım; terkedilmiş yüreklerden

Birileri var benim gibi, güneşi aya benzer
Birileri var bizim gibi, hüznü göğe değer

Dost gibi yakın, sen üşürken soğukta
Kendini sakın, çıplakken konuşma

Ben gülüş satın alırım; yüzümde bak onca çizgi var
Ben gülüş satın alırım; içimdeki çocuklardan
Ben umut satın alırım; ard arda geçse de bu seneler
Ben umut satın alırım; çok uzakta bir yerlerden

Birileri var benim gibi güneşi aya benzer
Birileri var bizim gibi hüznü göğe değer

Dost gibi yakın, sen üşürken soğukta
Kendini sakın, çıplakken konuşma

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa