ClickAider Arsiz - Söz Aşkım-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Arsiz - Söz Aşkım

Ich liebe dich
Canim
Seni cok özlüyorum
Yüzün yabancı belki ama
Seni cok seviyorum
Ben daha seni hic görmedim
El elle tutuşamadık daha
Göz göze gelmedik
Ama sana deliler gibi asığım
İsmini bile bilmiyorum ama
Senin icin canımı ortaya koyarım
Gözlerinin rengi nedir
Nasıl bakarsın kızınca
Sesin nasıldır
Ne tatlı olur kim bilir konusunca
Kim bilir şimdi nerelerdesin
Belki çok yakınımda
Belkide çok uzak bir yerdesin
Belki seni tanıyorum ama kördür gözlerim
Mutlaka bu saatlerde uyuyorsundur aşkım
Çünkü çalışacaksın öyle olmalısın
Yar işe gideceksin calışkan aşkım
Belki üzgünsün belki bir derdin vardır
Belki sende beni düşünüyorsun
Nasıl bir ortamda yaşıyorsun bilmiyorum
Ama yollarımız gesişecek bekliyorum
Nasıl bir hayat yaşıyorsun bensiz bilmiyorum
Ama benimle cok mutlu olacaksın aşkım
Sana söz veriyorum seni sevmekten hic bıkmıcam
Söz aşkım..

Kravatını bağlamaktan usanmayacağım
Ütüsüz gömleğin olmayacak hiç bir zaman
Ve aşkım bilki her gün sana en güzel yemeklerimden yapacam
Hic bir zaman sana kaşımı bile çatmıcam
Seni üzecek herşeye yasak koyacam
Seninle gurur duyacam
Vesöz birtanem benimle gurur duyacaksın
Çünkü ben sana tapacağım
Bir gece bile sana küs yumucam gözlerimi uykuya
Ve ömrümün sonuna kadarda olsa seni bekliyecem
Birgün kavuşacagiz aşkım
O zaman gözlerinin rengini ismini yaşını herşeyini bileceği
Çok bekletme beni
Seni cok özlüyorum aşkım
Yatmadan allahımıza dua edecem
Rüyamda yüzünü kisacikta olsun bana bir kerecik göstersin diye
Söz aşkım
Seni beklicem
İyi geceler aşkım
Ich liebe dich
Ich liebe dich
Ich liebe dich
Seni seviyorum

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa