ClickAider Arkabahçe - Sermin Ve Ben Büyük Adadaydız-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

sermin ve ben büyükadada kaybolduk
ellerimiz bağlıydı
burdan çıkış yolu olmalıydı
sermin ve ben şarap yerine kan içtik
mavi gök altında
böyle bir yemin zehiri bulmalıydık
ben sermini seviyorum
o beni layık olduğumdan daha fazla
ben sermini görüyorum
o ne görüyo bana baktığında
giderse yıkılır bu kent
sermiiin sermiiin çok uzağa gidemezsin
bi gün yeniden karşılaşıcaz bu bir yemin
sermin ve ben büyükadada kaybolduk
en güzel umut umutsuzluk
hızlı koştuk sonra birden durduk
sermin ve ben ardımıza bi baktık
evden çok uzaktık ama
birbirimizi biz burda bulduk
kimseden utanmıyoruz hırçın çocuklardan başka
vapurun yantarafında uyuduk
bisiklet sürdük yokuş aşağıya
illet gibi yapışan mavi bi ışık
yanlızca bisiklet sürerken ardımızda bıraktık
sermin sermin beyaz ellerinden ben bu zehri içtim
önce ben ölücem sonra doğucam sana geri dönmek için
sermiin yanlız çok uzağa gidebilirsin
bi gün yeniden karşılaşıcaz bu bir yemin
sermin şimdi buldu beni bu yemin
nasılsın iyimisin
üstümden tanklar gibi geçti
7 sene beni bekle sermin beni bekleee

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa