ClickAider Ardıç - Dur Kacma-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ardıç - Dur Kacma

Her halin baska bir alem
Beni cildirtan güzel
Ariyorum deli gibi
Kacisin beni üzer

Her halin baska bir alem
Beni cildirtan güzel
Ariyorum deli gibi
Kacisin beni üzer

Hadi gel... ... gelde kavu$sun eller
Hadi gel... ... Kalmasin engel

Dur Dur Dur kacma
Senindir A$kim dur yapma
Yaklas yanima gir kanima
Konu$sun elalem hic takma

Her halin baska bir alem
Beni cildirtan güzel
Ariyorum deli gibi
Kacisin beni üzer

Her halin baska bir alem
Beni cildirtan güzel
Ariyorum deli gibi
Kacisin beni üze

Hadi gel... ... gelde kavu$sun eller
Hadi gel... ... Kalmasin engel

Dur Dur Dur kacma
Senindir Aşkim dur yapma
Yaklas yanima gir kanima
Konuşsun elalem hic takma

Dur Dur Dur kacma
Senindir A$kim dur yapma
Yaklas yanima gir kanima
Konuşsun elalem hic takma

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa