ClickAider Ali Kızıltuğ - Barabar (Mursal’dan Çıktım)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Mursal'dan çıktım Hekme'ye doğru
Bir gelin yavruma çağrıyı nenni nenni
Dedim bacım nerelisin dedi gardaş Mursallı
Yoldaş olam mı şu yollarda barabar
Barabar barabar barabar barabar barabar

Gelin dedi bu yoncalık gayrı çamırlık
Bir ahd eyledim ki gardaş of of o da ömürlük
Ali'mi salmıyı zalım ayrılık
Mektup yazak şu yollarda barabar
Barabar barabar barabar barabar barabar

Oğlan dedi tanımam ki yazayım
Goyver bacım şu dağları gezeyim
Evliyisen sennen nasıl gideyim
Ben ayrıldım garşı yoldan barabar
Barabar barabar barabar barabar barabar

Gelin dedi şu gediği savuştur
Gorkiyim Allah Ali nerdeyse bana kavuştur
Gardaş oruyaca beni yolla barabar
Barabar barabar barabar barabar barabar

Oğlan dedi ki ben ölem bacım
Ekin değmiş keçeye dönmüş saçı
İşte ben Ali'yim canımın içi
Yol üstünde ağladılar barabar
Barabar barabar barabar barabar barabar

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa