ClickAider Ali Ekber Çiçek - Haydar Haydar (Orj)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ali Ekber Çiçek - Haydar Haydar (Orj)

Çatılmadan yerin göğün binası
Muallakta iki nura düş oldum
Birisi Muhammet birisi Ali
Labın-i kelamide bire düş oldum

O derya yüzünde gezdim bir zaman
Yoruldu kanadım dedim el aman
Erişti carıma bir ulu sultan
Şehin Şah bakışlı ere düş oldum

Adem ile balçık olup ezildim
Bir noktada dört burufe yazıldım
Ademe can olup Şile süzüldüm
Muhabbet şehrinde kare düş oldum

On dört yıl dolandım Pervane'likte
Sıdkı ismini buldum divanelikte
Sundular aşk meyin mestanelikte
Kırkların ceminde dar'a düş oldum

Ezdi aşkın şarabını boş etti
Birisi doldurdu biri nuş etti
İkisi bir derya olup cuş etti
Lal ü mercan inci dürre düş oldum

Açtı nıkabını ol ulu sultan
Yüzünde yeşil ben göründü nişan
Kaf u nun süresin okudum o an
Arş kürs binasından yare düş oldum

Mecnun olup Leyla için dolandım
Buldum mahhubumu inanıp kandım
Gılmanlar elinden hulle donandım
Dostun visalinde nare düş oldum

Sıtkı' yam çok şükür didara erdim
Aşkın pazarında bak yola girdim
Gerçek ariflere çom meta verdim
Şimdi Hacı Bektaş pire düş oldum

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa