ClickAider Ali B - Rampeneren (Hollandaca)-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ali B - Rampeneren (Hollandaca)

Ali B en Yes-R ft. Partysquad - Rampeneren

[Partysquad]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer
En het geeft geen ene moer
Want het is Ali
(Wat?!)
'T is Ali
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
En Partysquad
En Partysquad
En Partysquad
[Yes R.]
Partysquad
Partysquad
partysquad


[Partysquad]
Ooh.
Haha.
Deze moet je voelen
We beuken door je speakers
We stampen met die sneakers
Ali B is in de club
Partysquad
En yo, Yes-R
Breek de tent af yo
Come on!

[Yes-R]
Wees eens lief
En ik geef je wat nieuws
Want een eeuwige klier heeft geen reden hier
Kijk Ali B m'n neef is hier,
En jij doet mee op jouw manier
Waarom zou ik jou versieren
Ik laat jou je kontje pieren
Bel Partysquad en m'n vrienden
Yes-R heeft weer wat te vieren.
Boek een hotel, zo snel
Die chick die je bij je hebt, die mag ik
ook wel
En o hel, eenmaal op de dansvloer
Let helemaal niet op de dingen die ik dan
doe
tantu spang is die moke-mixie
Elke chickie wil een piecie
Van m'n lange jiggie-jiggie
[Ali B.]
Gatverdamme, ey ga zitten

[Partysquad]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer
En het geeft geen ene moer
Want het is Ali
(Wat?!)
'T is Ali
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
Met Yes-r
(Wat?!)
En Partysquad
En Partysquad
En Partysquad
[Yes R]
Partysquad...

[Ali B]
Beweeg die voeten en die handen
Mensen moeten lekker dansen
Op die vloer en mee gaan stampen
Dat is goed voor vet verbranden,
Aerobic met erotiek
Misschien krijg je 't van Angelique,
Fatima of Veronique,
Zo lang ze maar tien euro ziet,
Ali, Partysquad en Yes-R brengen vette
gekke bengers
Wekkerrappers likken m'n cracker
Tfoe 3likom
Ik spit met spetters
Jij vind mij een hard-true-man met
commerciele rataplan
En toch heb ik een achterbak van hier tot
aan Afghanistan

[Partysquad]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer
En het geeft geen ene moer
Want het is Ali
(Wat?!)
'T is Ali
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
En Partysquad
En Partysquad
En Partysquad
[Yes R]
Partysquad...

[Ali B]
Het is weer eens disco avond
En we zijn met hits bewapend
DJ Jerry spin die platen
echo : DJ Jerry spin die platen
Ga nou niet zo parra doen
Als ik sta op je Prada-schoen
Je chick trekt mij nu naar de hoeken
Want ze wil m'n lala groeten.

[Yes-R]
Meiden zoeken echte mannen
Dus ze hangen graag met ons
Ik hoef nu niet meer te spangen
Want ik ontvang zo veel profs
Switch m'n flow
Spit een boog
'T is zo dope
Disco-pro
Chicks come on
Ik wil ook
Schuren met je bil zo groot.

[Partysquad]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer
En het geeft geen ene moer
Want het is Ali
(Wat?!)
'T is Ali
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
Met Yes-R
(Wat?!)
En Partysquad
En Partysquad
En Partysquad
[Yes R]
Partysquad...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa