ClickAider Akın, Funda, Aslan - Güneş Doğarken-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Akın, Funda, Aslan - Güneş Doğarken

Akın, Funda, Aslan - Güneş Doğarken

Albüm Adı : Eurovision Şarkı Yarışması 2002


Beste: Akın Bayraktaroğlu...
Seslendirenler: Akın Funda Aslan & Dolunay

Seni ilk gördüğüm an
Dolu dizgin vuruldum
Tatil ve yaz çılgınım...

Sen ve ben dolunayda
Hayaller güzel hisler
Sessiz sakin akdeniz...

Göklerde masmavi hep seninleyim,
Sevgilim!
Uzak diyarlara estirelim...

Haydi yeniden güneş doğarken sev beni
Zaman akarken aşkı yaşarken sar beni
Haydi yeniden güneş doğarken duy beni
Zaman akarken aşkı yaşarken sev beni...

Gün doğarken çıktık yola
Izmir,efes ve marmaris
Issız doğa kumsal deniz....

Sözlere hiç takmadan
Sır dolu rüya gibi
Gizemle kenetliyiz....

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa