ClickAider Ajda Pekkan - Tek Yaşanır mı-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ajda Pekkan - Tek Yaşanır mı

Ajda Pekkan - Tek Yaşanır mı

Albüm Adı : Ajda Pekkan 1970 45'lik


Bir gün Adem çok sıkılmıştı
Cennetten çiçekler topladı
Arıları pek kıskanmıştı
Ve Tanrı haline acıdı

Tek yaşanır mı, tek yaşanır mı
Ben olmasam nerde kalırdı aşkın tadı
Tek yaşanır mı, tek yaşanır mı
Sen istedin de beni yarattı

Mevsimler saçlarım
Kalbimde aşklarım
Seneler düşmanım
Böyle yaratıldım

Tek yaşanır mı, tek yaşanır mı
Sen istedin de beni yarattı

Elimde sen oyuncaksın
Kırarım, istersem atarım
Övünme sen erkeksin diye
Ben olmasaydım aşksız yaşardın

Tek yaşanır mı, tek yaşanır mı
Ben olmasam nerde kalırdı aşkın tadı
Tek yaşanır mı, tek yaşanır mı
Sen istedin de beni yarattı

Söz : Fikret Şeneş & Müzik : Stefano Locarelli

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa