ClickAider Ajda Pekkan - Bilmece Bildirmece-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ajda Pekkan - Bilmece Bildirmece

Ajda Pekkan - Bilmece Bildirmece

Albüm Adı : Ajda Pekkan 1971 45'lik


Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Ders olsun bu sizlere
Çözelim beraberce

Bil bakalım ben kimi gördüm
Bugün tenhalarda gezerken
Sevişenler kimdi sarılmış elele
Ben oradan geçerken

Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Kimdi aşıklar sevgilim
Çözelim beraberce

Sana kızmadım ki
Bugüne kadar da hiç ağlamadımsa
Bana sormadın ki
Bil bakalım kimdi benim yanımdaki şimdi

Bu gece geç kaldın
Uyudun uyandın şimdi hatırladın
Yalan söyleme boşuna üzülme
Seni artık anladım

Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Ders oldu bu sizlere
Çözüldü birdenbire


Söz :Fikret Şeneş & Müzik : Yvon Ouzana - Jean-Pierre Festi

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa