ClickAider Ahmet Yılmaz - Müebbet-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ahmet Yılmaz - Müebbet

Ey benim uğruna vebal aldığım
Müebbetin bu bedeni yıkarmı söyle
Bir paslı ranzaya nikah kıydığım
Taş duvarlar bir gün benden bıkarmı söyle

Üç beş sene senin için
Birkaç infaz benim için
Bu voltada bizim için
Yeter mi söyle

Sırmabelik saçlarına güller taktığım
Elin hala ellerimi tanırmı söyle
Ağ göğsün üstüne başım koyup yattığım
Bu haftada görüş günü gelirmi söyle

Üç beş sene senin için
Birkaç infaz benim için
Bu voltada bizim için
Yeter mi söyle

Bir bardak demli çaya uyku sattığım
Yarım cıgaram sabahı edermi söyle
Boynuma hasretini ilme yaptığım
Acep ölüm ayrılıktan betermi söyle

Üç beş sene senin için
Birkaç infaz benim için
Bu voltada bizim için
Yeter mi söyle

Beni bilirsin yanlışsızım
Hani beni tanırsın ya kuralsızım
Benki senin için canımdan geçtim
Benki namusuma pranga seçtim
Benki bir laf için bir kefen biçtim
Sana dünya ahiret nikah kıydım and içtim
Bu müebbet bu müebbet senin için yeter mi yeter mi söyle

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa