ClickAider Ahmet Kaya - İyimser Bir Gül-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ahmet Kaya - İyimser Bir Gül

Uyandım seni düşündüm
Birden bire duvar birden bire gece yarısı
Uyandım seni düşündüm hadi yar
Ay göğsümün ay göğsümün sol yarısı.

Su bulanınca
Meydanlarda sesin, sesin, sesin yırtılınca
Hiç dostun kalmayınca
Sarsılmış bir ömrün basamaklarından
Görüşmeye gel ne olur
İyimser bir gül olsun dudaklarında
İyimser bir gül olsun dudaklarında
İyimser bir gül olsun dudaklarında

Dert etme iyiyim ben
Ara sıra mahşer ara sıra yaşama hırsı
Dert etme iyiyim hadi yar
Ay hüznümün ay hüznümün tütün sarısı

Kan bulaşınca
Yangınlarda yüzün, yüzün, yüzün parlaşınca
Saçların tutuşunca
Zorlanmış bir hükmün tutanakların
Görüşmeye gel ne olur
İyimser bir gül açsın yanaklarında
İyimser bir gül açsın yanaklarında
İyimser bir gül açsın yanaklarında.

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa