ClickAider Ahmet Kaya - Bu Yalnızlık Benim-MP3 SARKI SÖZLERİ

Blogger Template by Blogcrowds

Ahmet Kaya - Bu Yalnızlık Benim

Sana birgün bu mektubum ulaşır
Açarsın ha eline kan bulaşır
Çürür bir yerlerde çırılçıplak cesedim
Sedyele taşınır kan çiçekleri
Adımların adımların adımların birbirine dolaşır
Nazlı ırmak boylarından, ılık rüzgarlarla geldim
Çiçek istediler verdim, şarkı dediler söyledim
Ömrümün yarısı kavgayla geçti
Ben böyle, ben böyle, ben böyle yanlızlık görmedim
Beni birgün bu şarkıyla anarsın
İçinden kopar bir tel ağlarsın
Gecikmiş bir vefa kalıntısıyla
Polis kaydından sildirip adımı
Pencerenin, pencerenin, pencerenin buğusuna yazarsın
Darmadağın bir evden sabah ezanıyla çıktım
Denizler üstüme gelmeyin
Kuşlar ne olur didişmeyin
Şarkımı esmer bir hasrete sundum
Bu yanlızlık, bu yanlızlık, bu yanlızlık benim ilişmeyin

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa